Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Mencari Makna Melayu Maya

Perkara yang penting dalam diri kita adalah mencuba sesuatu yang baru. Blog adalah web campur log sama dengan blog. Blog merupakan satu tulisan atau website peribadi yang ditulis oleh penulis dari pembacaan, pengalaman peribadi mahupun ilmu yang dicari-cari oleh penulis. Yang penting mencuba dan mencuba untuk jaya. Melayu (aku la ni) kalau ngam dengan caranya menjadi seorang yang mempunyai impian dalam hidup yang tidak mahu ketinggalan dalam teknologi yang makin pesat terutama rangkaian maklumat di internet. Maka aku ingin kongsi sesuatu maklumat, cerita hidup aku, pengalaman aku dan apa yang berlaku di sekililing aku secara realiti aku ceritakan dalam bentuk maya yang aku rasa pada masa depan berguna untuk aku





Kelebihan blog adalah (SEO Search Engine Optimize) terutama Google, yahoo dan MSN sangat mudah digunakan. Jadi aku syorkan kamu mengimplikasikan internet tersebut dengan segera. Kumpul maklumat dan sebarkan di dunia maya. Bertindaklah sekarang. Jangan tunggu esok untuk mula. Hantam sija. Mulakan dengan bismillah. Ya Allah Permudahkan urusanku. amin.. terima kasih membaca

Catat Ulasan

0 Ulasan