Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Jana Pendapatan Anda Sambil Membaca Ebook

Bismillah Salam semua.

Dalam beberapa hari saya fikirann saya agak celaru sedikit dengan apa yang patut saya buat dengan blog ini. Terasa masih banyak yang perlu saya pelajari. Terlalu banyak kekurangan dalam diri ini. Apa tidaknya satu satu perkara muncul. SEO, nuffnang, churpchurp, trafik, twitter. ahh macam macam yang datang. Inilah sekiranya kita sebenarnya kita kurang pendedahan terhadap internet. Walaupun sebenarnya kita memang tahu benda-benda ini tetapi hanya setakat dengar-dengar sahaja. Betul tidak??

E-book
Buat pengetahuan semua dalam masa ini banyak juga saya googling ebook sama ada dalam bahasa melayu mahupun orang putih. Minat saya ini sebenarnya kerana saya suka membaca buku kira hobi. Siapa yang tidak suka membaca amatlah rugi kerana anugerah daripada Illahi terhadapDengan tidak langsung saya suka mencari-cari di internet sama ada melalui facebook, twitter, forum dan carian di google. Ebook ini mudah kita simpan, kita copy, kita baca dan cetak. Tapi ingat semua.. kita kena beringat bahawa ebook-ebook tersebut ditulis oleh individu yang memeras otak mengeluarkan idea dan menyebarkan maklumat adalah hasil titik peluh mereka. Hormati kerja mereka dengan tidak mengubah atau mengambil ebook tersebut dan meletakkan ebook tersebut milik kita. Peringatan ini adalah untuk diri saya.

Dengan adanya laptop kecil yang saya guna ini, saya anggap sebagai perpustakaan saya. Bila-bila masa saya boleh baca ebook tidak perlu bawa buku fizikal yang banyak. Ini juga satu punca saya sayang akan laptop kecil saya ini. Sehari tidak mengadap laptop ini rasa ada kekurangan pada hari tersebut.

Dibawah ini saya ingin kongsi beberapa ebook percuma yang anda boleh download, baca dan ambil pengalaman serta perkongsian idea penulis ebook mereka. Saya ucapkan terima kasih kerana memberi ruang kepada saya untuk menimbah ilmu internet. Saya ingin kongsi satu ebook percuma yang mempunyai idea bernas.


Penulis BlogMuat Turun
Raja Kamilhttp://rajakamil.bizEbook Kecil Pantas

Anda boleh muat turun ebook ini di blog dan fahami apa yang ingin beliau ingin sampaikan. Apa yang saya ingin kongsikan adalah Rugi!! sekiranya tidak membaca ebook ini. Ikuti beliau di fanpage ini. Saya sudah baca anda bila lagi? Bertindaklah sekarang.. 

Buat Raja Kamil, saya mohon agar saya kongsi informasi ini dengan pembaca blog ini. Terima kasih

Catat Ulasan

2 Ulasan